2012! Köteleződj el!


Időpont:  2011. október 20. - 2011. október 21.
Helyszín:   MOM Kulturális Központ
Cím: 1124 Budapest, Csörsz u. 18
Web:  brandfestival.hu

Egyedi online tervezési eszköz: idén újra BrandFestival Budapest, 2011. október 20-21.

Az Engagement alapgondolat köré szerveződő idei BrandFestival nem csupán tartalmi, hanem formai értelemben is komolyan veszi a "bevonást". Az október 20-21-én megrendezésre kerülő eseményen egy online tervezési eszköz segíti majd a közös szellemi dzsemborit. 

A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az "Engagement", (elköteleződés, részvétel) témája és trendjei állnak. Ezt az alapgondolatot azonban nem csupán tartalmi, hanem formai szempontból is szeretnék kihangsúlyozni a szervezők. Ennek érdekében, idén a progresszív válaszok megtalálása érdekében a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában "közös szellemi játékra" hívják a marketing- és kommunikációs szakma színe javát.

A konferenciák, szemináriumok, workshopok száma az elmúlt években Magyarországon egyre nagyobb növekedést mutat. Mindez egyet jelent azzal, hogy mind többfelé kell szakadnia a szakértő hallgatóságnak. Szinte alig akad olyan szakmai terület, amely ne érezné fontosnak a megmutatkozást a konferenciapiacon. Sőt, egy további tendencia is érvényesül. A szakmai események túlnyomó többségén ún. "konferencia-klasszik" előadások zajlanak, azaz egy aktuális "megmondó" osztja meg a gondolatait a többségében "passzívan szemlélődő" közönséggel. Ám egy szakmai esemény sikerességét alapvetően meghatározza, hogy milyen módon sikerült mobilizálni a megjelentek intellektuális kapacitását. A helyszíni bevonás különböző formájának kialakításában - például nyílt szavazás, kérdésfeltevés, sms-fal - a szervezők kreativitása és a technológiai háttér szab határt. A BrandFestival e téren próbál behozni egy innovatív elemet.

A hazai konferenciapiacon egyedülálló módon, az előadások keretében elhangzottakat interaktív szituációba helyezik a kétnapos eseményen, melynek következtében valós helyzetek -, az üzletmenetet "expressis verbis" érintő témakörök - feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetőségével. Mindennek a technológiai hátterét egy letölthető iPad-es és okostelefonos applikáció (Orange Paper) képezi, melyet a Sanoma MobilMédia üzletágával közösen alakít ki a rendezvény. Az Orange Paper a marketing és kommunikációs folyamatok tervezésével kapcsolatban nyújt segítséget a 2012-es üzleti évre történő felkészüléshez. Segít felfedni a cégben rejlő marketing- és kommunikációs lehetőségeket, a konferencia előadásainak keretében elhangzott ismerethalmazt szenzitív piacismerettel és kommerciális szemlélettel ötvözi. Annak érdekében, hogy a rendezvényen egy minden szempontból hatékony applikáció segítse a "kétnapos tudásinfúziót" a szervezők a konferencia hivatalos weboldalán egy Kvíz játékkal is kedveskednek.

Az idei BrandFestival-on nézzünk együtt szembe a 2012-es év marketing- és kommunikációs folyamatok tervezése során felmerülő kérdések megvalósításának szellemi kihívásával.

Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben.




Keresés a Konferenciák között


Konferencia naptár
2011. október
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Éves Konferencia áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023