Online marketing sikerkalauz


Időpont:  2011. április 7.
Helyszín:   Continental Hotel Zara
Cím: 1074 Budapest, Dohány utca 42.
Web:  konferencia.hvg.hu/online-marketing-sikerkalauz.html
Szervező:   HVG Kiadó Zrt.

A szemináriumról:
Mitől és hogyan lesz sikeres egy vállalkozás az online marketing világában?
Programunk részletesen bemutatja az eredményes online szerepléshez szükséges legfontosabb marketing eszközöket (pl. keresőmarketing, közösségi média (Facebook) és email marketing) és azok szakértő használatát. Továbbá, bepillantást nyújt az online taktikák alkalmazását megelőző marketingstratégia-készítés fortélyaiba.

A program témái:
12:30 - 12:45 Bemutatkozás, bevezetés
Sikeres marketing 3 lépésben
Szurop István

12:45 - 13:05 Fókusz: Miért szűkítsük le a piacunkat? Kik azok az ideális ügyfelek? Mit kérdezzünk, és milyen eszközöket használjunk piackutatáshoz?
13:05 - 13:25 Különbség: Miért és hogyan különböztessük meg magunkat a versenytársainktól? Mire jó márka és hogyan alakítsuk tudatosan?
13:25 - 13:45 Folyamat: Mi az a Marketing Homokóra? Hogyan lesznek visszatérő ügyfeleink? Eladás helyett információ-adás.
Online marketing a köbön

13:45 - 14:40 Webdizájn, webergonómia: Milyen a jó honlap? Kivel és hogyan készíttessünk honlapot?
Rung András 

14:40 - 15:00 Kávészünet

15:00 - 15:45 Közösségi média: Mi az és hogyan használjuk marketing célokra a közösségi médiát (Facebook, Twitter és a többiek)?
Berényi Konrád 

15:45 - 16:30 Keresőmarketing: Mi az a keresőoptimalizálás? Hogyan szerezzünk linkeket? 
Bánóczy Zoltán 

16:30 - 17:00 Email marketing: Melyek a legismertebb hírlevélküldő / email marketing szoftverek és mire képesek? Milyen módszereket használhatunk listaépítésre? Email marketing etikett.
Forgács Mariann 




Keresés a Képzések között


Képzés naptár
2011. április
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Éves Képzés áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023    2024    2025